poniedziałek, 8 maja 2023

Wracamy do gry!

 GOOOD MORNIG VIEETNAAM! 

Zimowa przerwa minęła. Czas się wziąć do pracy. już od połowy kwietnia trwają pewne prace. Trzeba było delikatnie odświeżyć kadłub, ponieważ stojąc pod chmurką, lekko mu się zszarzało, zakurzyło itp. Było szybkie szlifowanko całego kadłuba na 'gotowo'




Przyszedł czas na laminowanie połączeń. Już od połowy kwietnia wyczekiwałem odpowiedniej pogody, tak aby było odpowiednio ciepło, niska wilgotność itp. Znalazł się termin, znalazł się czas. i mamy!



Laminowanie wyszło całkiem przyjemnie. Jak na pierwszy raz to i tak lepiej niż przypuszczałem. Wystąpiły w niektórych miejscach pęcherze powietrza. Musiałem w tych miejscach zeszlifować i położyć na nowo. Ostateczny efekt wyszedł bardzo elegancki. Z racji tego że miedzy laminowaniem a szlifowaniem musi minąć trochę czasu, gdy żywica już związała, zacząłem przymierzać płaty tkaniny na laminat całego kadłuba. 


Po około 2tygodniach od laminowania, przeszlifowałem połączenia i nadlewki żywicy. Kadłub jest świeżo po szlifie, nie jest jeszcze odpylony, dlatego wygląda średnio. Jak pogoda pozwoli to prawdopodobnie w tą sobotę będzie laminowany. :) 




Na razie tyle. Mam nadzieję że teraz będę wrzucał częściej bieżący etap pracy :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz